Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na rozšíření nové výrobkové řady těstovin pro firmu BENEFIT, s.r.o. |
Autor: |
Bezděk, Filip
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Olga
|
Abstrakt:
|
Snahou každého podniku je dosahovat co nejlepších ekonomických výsledků. Jednou z možností jak takových výsledků dosáhnout je vhodné stanovení jednotlivých prvků marketingového mixu. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingového mixu a jeho fungování ve firmě BENEFIT, s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o novou výrobkovou řadu. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o novou výrobkovou řadu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5306
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7370
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet