Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept |
| Autor: |
Plchotová, Lucie
|
| Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová, která navrhuje na základě poznatků z předchozí části změny pro značku weconcept. Projekt pro značku weconcept je podroben nejen časové, ale také rizikové a nákladové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53041
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet