Marketingová kampaň portálu Terap.io
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová kampaň portálu Terap.io |
Autor: |
Michálková, Veronika
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu online marketingové kampaně pro platformu Terap.io, která poskytuje službu online terapie. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část popisuje službu online terapie a marketingové nástroje, které jsou využity v návrhu kampaně, především influencer marketing. Praktická část zobrazuje výsledky provedeného dotazníkového šetření ohledně aktivity respondentů na sociálních sítích a postoje k online terapii. Dále obsahuje situační analýzy současné komunikace platformy Terap.io. Na základě výsledků z těchto výzkumů byl v poslední částí práce vytvořen návrh marketingové kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53040
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet