Sexting jako téma sociálního marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sexting jako téma sociálního marketingu |
| Autor: |
Mrázková, Mária
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem sextingu jako formy komunikace. V teoretické části je představena riziková komunikace a konkrétně pak sexting, dále je zde popsán sociální marketing a metodika práce. Praktická část popisuje vybrané organizace a kampaně, které se zabývají edukací v oblasti sextingu. Jsou zde představeny a shrnuty výsledky dotazníkového šetření a rozhovorů, které proběhly individuálně a v dyádách. Na základě získaných dat jsou doporučeny další možné kroky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53020
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet