Branding nové značky golfového oblečení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Branding nové značky golfového oblečení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Branding nové značky golfového oblečení
Autor: Hujo, Marek
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na branding nové značky golfového oblečení a zjišťuje preference amatérských golfistů v České republice při výběru oblečení. Práce obsahuje teoretickou část, praktickou část a projektovou část. V teoretické části jsou popsány pojmy značka, hodnota značky, budování značky a prezentována metodologie práce. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a dotazování respondentů na téma golfového oblečení v kvantitativním i kvalitativním šetření. Výsledky byly v rámci projektové části využity k návrhu brandingové strategie pro novou značku golfového oblečení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53012
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hujo_2023_dp.pdf 2.285Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hujo_2023_op.doc 122.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hujo_2023_vp.doc 97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet