Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice
Autor: Oppong, Esther Bimpongmaa
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Cílem diplomové práce je prozkoumat povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v České republice. Práce je rozdělena do čtyř částí: teoretické, metodické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou provedena rešerše relevantní literatury s cílem vysvětlit všechny klíčové aspekty dark patterns pro plné pochopení výsledků výzkumu. Metodická část podrobněji vysvětluje nástroje, které byly pro výzkum použity, a také přístupy použité při sběru dat a analýze. Analytická část předkládá analýzu shromážděných údajů, za účelem dosažení cíle práce. V závěru, v projektové části je navržen plán projektu zaměřený na vytvoření kampaně na podporu a zvyšování povědomí o dark patterns v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53007
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communication


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
oppong_2023_dp.pdf 2.540Mb PDF Zobrazit/otevřít None
oppong_2023_op.pdf 159.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
oppong_2023_vp.pdf 160.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet