Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata |
Autor: |
Khan, Shakira
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém průmyslu, brandingem, Baťovou strategií brandingu, spotřebitelským chováním mladých zákazníků a spotřebitelským chováním v Indii. Podrobněji objasňuje studijní techniky a otázky. Vnímání Bati mezi obyvateli Bombaje ve věku 20 až 30 let bylo vyhodnoceno průzkumem. Získané informace byly vyhodnoceny a byly zodpovězeny výzkumné otázky. S cílem upoutat pozornost mladých zákazníků byl na základě získaných výsledků vypracován plán rebrandingu značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53006
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketing Communication |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet