Postoje spotřebitelů k bateriovým elektrickým vozidlům v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postoje spotřebitelů k bateriovým elektrickým vozidlům v České republice |
Autor: |
Acquah, Samuel Tete
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Kvůli změně klimatu a nedostatku zdrojů musely být přehodnoceny tradiční formy mobility. Výzkumu a vývoji elektromobility se dostalo velké pozornosti, ale postojům a chování spotřebitelů méně. Ve srovnání s konvenčními vozidly jsou bateriová elektrická vozidla (BEV) stále většinou spotřebitelů považována za nevýhodná. Přijetí a přetvoření postojů spotřebitelů je zásadní pro úspěšné zavedení udržitelných dopravních systémů. Vzhledem k tomu, že Česká republika čelí ekologickým výzvám, vláda a výrobci originálního vybavení (OEM) zavádějí užitečné politiky, které mají povzbudit a řídit prodej elektrických vozidel, aby země mohla dosáhnout klimatického cíle OSN snížit emise skleníkových plynů. Výzkumný problém je zkoumán kvantitativně prostřednictvím webového průzkumu mezi 257 respondenty ze všech 14 krajů České republiky a dospěl k závěru, že dvě třetiny českých spotřebitelů jsou vůči BEV rezistentní. Výsledky této diplomové práce zahrnují vnímání charakteristik BEV, lidí, kteří mají zkušenosti a preferují taková vozidla na základě demografie, udržitelné doby nabíjení, vhodných nabíjecích míst, nákupních záměrů, budoucí jistoty a faktorů, které podporují loajalitu ke značkám BEV. Vzdělávání spotřebitelů a marketingové kampaně je třeba přizpůsobit trendům. Poskytnutím komplexního řešení tato studie navrhuje relevantní servisní a komunikační strategie k překonání těchto překážek |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53005
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketing Communication |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet