Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku |
Autor: |
Račáková, Lucie
|
Vedoucí: |
Pavelková, Marie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je aplikačního charakteru. Zaměřuje se na využití symetrie ve výtvarném umění jako prostředku vzdělávání dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je navrhnout sadu aktivit, která se zaměřuje na poznávání symetrie v konkrétních výtvarných dílech a zároveň dětem přibližuje výtvarné umění. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část sumarizuje poznatky jak z oblasti symetrie, tak také výtvarného umění. V praktické části bakalářské práce je zpracována sada aktivit, která je ověřena v mateřské škole a následně evaluována. V závěru je zpracováno doporučení pro praxi v mateřské škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52988
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet