Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ |
Autor: |
Trnovcová, Katka
|
Vedoucí: |
Fenyková, Petra
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá využitím Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí mateřských škol. Teoretická část práce je věnována vymezení přírodovědného vzdělávání a způsobu jeho rozvoje v kontextu mateřských škol pomocí metody Concept Cartoons. Praktická část práce zahrnuje sadu přírodovědných Concept Cartoons komiksů vhodných pro potřeby edukační reality mateřských škol. Po navrhnutí sady probíhalo její ověřování v prostředí mateřské školy, následně proběhla evaluace, vlivem které proběhla revize komiksů a bylo vypracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52987
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet