Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o. |
Autor: |
Šteflová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OBAL PRINT, s.r.o. v závislosti na zjištěných poznatcích a uvedených analý-zách. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhů, specifikací komunikace na těch-to trzích a otázce měření efektivity komerční komunikace. Analytická část obsahuje informace o společnosti, marketingovou situační analýzu a SWOT analýzu, které pomohou formulovat různé možnosti a cesty komunikační strategie. V projektové části se budu v návaznosti na analytickou část pokoušet nastínit možné pří-stupy k marketingu firmy s cílem zlepšit ekonomické výsledky a posílit vztahy se zákazní-ky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5297
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7563
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet