Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga |
Autor: |
Černiáková, Hana
|
Vedoucí: |
Hanková, Magdalena
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se spolupráci s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga. Cílem bakaářské práce je zjistit jak asistent pedagoga vnímá spolupráci s rodiči při vzdělávání žáka s ADHD. V teoretické části je vymezena porucha ADHD, vznik a vývoj poruchy, příčiny, projevy a variabilita léčby. Následuje popis inkluzivního vzdělávání žáka s ADHD v prostředí základní školy. Závěr teoretické části je věnovaný pozici asistenta pedagoga, současného legislativního vymezení, jeho náplní práce a jeho spolupráci s rodiči. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky, poté jsou interpretovány a analyzovány výzkumného šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52979
|
Datum:
|
2023-01-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet