Analýza konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně |
Autor: |
Ponížilová, Hana
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování analýzy konkurenčního prostředí Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. V teoretické části je zpracována rešerše litera-tury, je zde zmínka o dosavadním stavu řešení dané problematiky a také vysvětleny pojmy týkající se marketingu a konkurence se zaměřením na oblast školství. V praktické části se zabývám charakteristikou zvolené instituce a analýzou jejích konkurentů. Ve své práci využívám následující přístupy: Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dále SWOT analýzu, zobrazuji také mapu tržního bojiště. Na základě zpracovaných analýz pak hodnotím sou-časné postavení instituce ve vztahu ke konkurentům. V projektové části navrhuji na základě zjištěných výsledků doporučení, která by mohla přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti Fakulty multimediálních komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5296
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7606
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet