Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
Autor: Topolčanová, Adéla
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním televizních reklam s využitím LGBTQI+ komunity generací X. Teoretická část se věnuje televizní reklamě, LGBTQI+ komunitě, generaci X a nákupnímu rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabýva popisem vybraných televizních reklam pro polostrukturované kvalitativní rozhovory a analýzou získaných dat pomocí této metody. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro marketingové agentury, firmy či jedince, jak komunitu LGBTQI+ využívat v televizních reklamách cílených na generaci X.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52960
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
topolčanová_2023_dp.pdf 840.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
topolčanová_2023_op.doc 357.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
topolčanová_2023_vp.doc 97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet