Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X |
Autor: |
Topolčanová, Adéla
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním televizních reklam s využitím LGBTQI+ komunity generací X. Teoretická část se věnuje televizní reklamě, LGBTQI+ komunitě, generaci X a nákupnímu rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabýva popisem vybraných televizních reklam pro polostrukturované kvalitativní rozhovory a analýzou získaných dat pomocí této metody. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro marketingové agentury, firmy či jedince, jak komunitu LGBTQI+ využívat v televizních reklamách cílených na generaci X. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52960
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet