Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People |
Autor: |
Staniczková, Karolina
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá analýzou stylu textové i vizuální formy komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram hudebního festivalu Rock for People a jejím následným srovnáním s komunikací dvou konkurenčních hudebních festivalů Colours of Ostrava a Metronome Prague. První část práce je věnována teoretickému seznámení s pojmy, které jsou spojeny s tématem festivalu, sociálních sítí, publikem a konkurenčním prostředím. Ve druhé, praktické, části se práce zaměřuje na samotný festival Rock for People, kdy detailněji popisuje jeho historii, standardní průběh a jeho komunikaci na sociálních sítích Facebook a Instagram. Dále je v této části bakalářské práce věnován prostor konkurenčnímu prostředí Rock for people, jeho dvěma konkurenčním festivalům Colours of Ostrava a Metronome Prague a analýze jejich komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Tato práce má za cíl provést analýzu a následné srovnání komunikace všech tří zmíněných hudebních festivalů na těchto dvou sociálních sítích a identifikovat, jaká je míra obtížnosti rozpoznat komunikaci festivalu Rock for People od konkurence. Výsledky šetření této páce mohou být dále přínosné pro organizátory festivalu Rock for People a dalších hudebních festivalů jako nástroj pro plánování a případné zlepšení svých budoucích komunikačních aktivit na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52957
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet