Marketing v očích veřejnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing v očích veřejnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing v očích veřejnosti
Autor: Sládková, Hedvika
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá obraz marketingu a marketérů v očích veřejnosti. Pozornost věnuje především zastoupení pozitivních a negativních názorů. Zjišťuje také veřejností vnímanou prestiž a důvěryhodnost marketingových pracovníků. Postupuje od teorie, tedy veřejného mínění, image, reputace a jejich formování, přes kritický náhled na pozitiva i negativa marketingu k praktické části. Ta obsahuje výzkum, který formou dotazníkového šetření zjišťoval pohled veřejnosti na marketing a marketéry. Získané výsledky ukazují na problémy v reputaci marketingu, a proto závěrečná část nabízí také některá doporučení a možné způsoby řešení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52956
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sládková_2023_dp.pdf 1.704Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sládková_2023_op.doc 139Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sládková_2023_vp.doc 128Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet