Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény |
| Autor: |
Ohřálová, Helena
|
| Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem product placement a jeho využitím v oblasti hudební tvorby českého a slovenského rapu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy zkoumané problematiky, jež jsou stěžejní pro porozumění praktické části práce. Cílem práce bylo zmapovat situaci v oblasti product placementu v daném hudebním odvětví, a to jak z pohledu samotných tvůrců, tak i ze strany příjemců. V první části výzkumu byly analyzovány vybrané skladby daného hudebního žánru za pomoci obsahové analýzy, a to z hlediska umísťování produktů a značek do textové a vizuální stránky skladby. Druhá část výzkumu byla věnována dotazníkovému šetření, ve kterém byly zkoumány dopady product placementu na posluchače daného hudebního žánru. Získaná data byla použita k vyhodnocení práce, stanovení dílčích závěrů a případných doporučení ke zlepšení efektivity product placementu v daném hudebním odvětví. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52951
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet