Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí |
Autor: |
Procházková, Eliška
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných přínosů, které jim tato aktivita přináší. Praktická část vyhodnocuje odpovědi vybraných digitálních nomádů, které byly shromažďovány kvalitativní metodou, konkrétně polostrukturovanými rozhovory, na jejichž základě byl zjišťován přístup participantů k budování osobního brandu online. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52941
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet