Marketingová strategie Musea Kampa
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie Musea Kampa |
Author: |
Vávrová, Žaneta
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
V předkládané bakalářské práci analyzuji fungování marketingocé strategie muzea umění. Součástí práce je teoretický úvod do oblasti marketingu muzeí a galerií. Praktická část je založena na mém vlastním zkoumání instituce. Tvoří ji situační analýza a SWOT analýza silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu rozšířená o vlastní postřehy a nápady, které by mohlo muzeum využít k zlepšení své marketingocé strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5293
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7531
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account