Marketingová strategie Musea Kampa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie Musea Kampa |
Autor: |
Vávrová, Žaneta
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
V předkládané bakalářské práci analyzuji fungování marketingocé strategie muzea umění. Součástí práce je teoretický úvod do oblasti marketingu muzeí a galerií. Praktická část je založena na mém vlastním zkoumání instituce. Tvoří ji situační analýza a SWOT analýza silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu rozšířená o vlastní postřehy a nápady, které by mohlo muzeum využít k zlepšení své marketingocé strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5293
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7531
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet