Budování značky na sociální síti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky na sociální síti |
Autor: |
Paverová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky na sociální síti Instagram. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část definuje základní pojmy, konkrétně v oblasti, marketingové komunikace, budování značky, online marketingu a sociálních sítí. Praktická část je tvořena představením společnosti Svíčkuj, analýzou konkurence na sociální sítí Instagram a jejím následným vyhodnocením, vyhodnocením online dotazování a zodpovězením výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52939
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet