Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku |
Autor: |
Hašková, Martina
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem efektivity využití prostředků komunikačního mixu při propagaci kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku. V teoretické části se zaměřuje na zařazení kulturní události v rámci oblasti marketingu, rozebírá ji z pohledu marketingového mixu a hledá teoretická východiska propagace prostřednictvím nástrojů komunikačního mixu. Pohlíží na ni i jako na nástroj rozvoje cestovního ruchu. Praktická část zkoumá využití konkrétních nástrojů komunikačního mixu i mediatypů při propagaci kulturní akce Bučovice 1645: Dobývání zámku analýzou sekundárních dat a prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů, v nichž se zabývá atraktivitou propagačních materiálů v souvislosti s primární cílovou skupinou. Na základě těchto zjištění doporučuje, jak lépe kulturní akci propagovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52925
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet