Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku
Autor: Hašková, Martina
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem efektivity využití prostředků komunikačního mixu při propagaci kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku. V teoretické části se zaměřuje na zařazení kulturní události v rámci oblasti marketingu, rozebírá ji z pohledu marketingového mixu a hledá teoretická východiska propagace prostřednictvím nástrojů komunikačního mixu. Pohlíží na ni i jako na nástroj rozvoje cestovního ruchu. Praktická část zkoumá využití konkrétních nástrojů komunikačního mixu i mediatypů při propagaci kulturní akce Bučovice 1645: Dobývání zámku analýzou sekundárních dat a prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů, v nichž se zabývá atraktivitou propagačních materiálů v souvislosti s primární cílovou skupinou. Na základě těchto zjištění doporučuje, jak lépe kulturní akci propagovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52925
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hašková_2023_dp.pdf 5.093Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hašková_2023_op.doc 142.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hašková_2023_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet