Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou |
Autor: |
Midliková, Margaréta
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá sexistickou reklamou a možnosťou verejnosti aktívne sa pred ňou chrániť. Teoretická časť sa zameriava na definovanie obecného pojmu reklama a jeho zasadenie v marketingovej komunikácií, načrtá problematiku recipientov reklamy, opisuje reklamné apely a napokon vysvetľuje vplyv reklamy na publikum. V neposlednom rade sa taktiež venuje metodike práce. Praktická časť sa venuje výskumu, jeho príprave, prevedeniu i vyhodnocovaniu. Zvolenou kvantitatívnou formou bolo dotazníkové šetrenie, v prípade kvalitatívneho výskumu prebehli rozhovory s vybranými reprezentantmi cieľovej skupiny projektovej časti práce. Projektová časť práce predstavuje vytvorenie webovej stránky s cieľom šírenia povedomia o existencii a právnych aspektoch sexistickej reklamy, a tiež o možnostiach aktívnej ochrany pred takouto reklamou priamo z radov verejnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52918
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet