Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Autor: Midliková, Margaréta
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá sexistickou reklamou a možnosťou verejnosti aktívne sa pred ňou chrániť. Teoretická časť sa zameriava na definovanie obecného pojmu reklama a jeho zasadenie v marketingovej komunikácií, načrtá problematiku recipientov reklamy, opisuje reklamné apely a napokon vysvetľuje vplyv reklamy na publikum. V neposlednom rade sa taktiež venuje metodike práce. Praktická časť sa venuje výskumu, jeho príprave, prevedeniu i vyhodnocovaniu. Zvolenou kvantitatívnou formou bolo dotazníkové šetrenie, v prípade kvalitatívneho výskumu prebehli rozhovory s vybranými reprezentantmi cieľovej skupiny projektovej časti práce. Projektová časť práce predstavuje vytvorenie webovej stránky s cieľom šírenia povedomia o existencii a právnych aspektoch sexistickej reklamy, a tiež o možnostiach aktívnej ochrany pred takouto reklamou priamo z radov verejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52918
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
midliková_2023_dp.pdf 3.235Mb PDF Zobrazit/otevřít None
midliková_2023_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
midliková_2023_vp.pdf 156.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet