Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Autor: Masná, Martina
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na využití sociálního marketingu pro podporu společenského přijetí LGBT+ lidí v Česku. Teoretická část definuje sociální marketing, charakteristické rysy a náležitosti sociálních reklamních kampaní a vysvětluje problematiku kvality života a společenského přijetí LGBT+ lidí. Praktická část využívá kvalitativních šetření provedených se zástupci neziskových organizací, kteří se tématem již zabývají a využívá sociálních sítí pro zmapování přístupů veřejnosti. Na těchto základech je pak v projektové části sestavena sociální reklamní kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52917
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
masná_2023_dp.pdf 1.889Mb PDF Zobrazit/otevřít None
masná_2023_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
masná_2023_vp.doc 96.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet