Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti |
| Autor: |
Masná, Martina
|
| Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na využití sociálního marketingu pro podporu společenského přijetí LGBT+ lidí v Česku. Teoretická část definuje sociální marketing, charakteristické rysy a náležitosti sociálních reklamních kampaní a vysvětluje problematiku kvality života a společenského přijetí LGBT+ lidí. Praktická část využívá kvalitativních šetření provedených se zástupci neziskových organizací, kteří se tématem již zabývají a využívá sociálních sítí pro zmapování přístupů veřejnosti. Na těchto základech je pak v projektové části sestavena sociální reklamní kampaň. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52917
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet