Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
Autor: Andres, Josef
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá způsoby využití umělé inteligence při tvorbě reklamních vizuálů pro marketingové kampaně. Jejím cílem je prozkoumat kvalitu výstupů text-to-image generátorů, jejich využitelnost pro tvorbu reklamních vizuálů a také efektivitu těchto vizuálů v rámci reálné marketingové kampaně. Pro plnohodnotné zodpovězení výzkumných otázek byly v průběhu práce realizovány dvě výzkumná šetření, z nichž první reflektuje pohled na problematiku očima marketingových specialistů a druhé testuje vizuály v reálném prostředí trhu prostřednictvím kampaně na sociálních sítích. V projektové části práce je zpracován návrh online manuálu, který by mohl sloužit jako vzdělávací materiál pro správné ovládání text-to-image generátorů a pro efektivní zadávání promptů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52910
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andres_2023_dp.zip 71.56Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
andres_2023_op.doc 179.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
andres_2023_vp.doc 96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet