Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci |
Autor: |
Andres, Josef
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá způsoby využití umělé inteligence při tvorbě reklamních vizuálů pro marketingové kampaně. Jejím cílem je prozkoumat kvalitu výstupů text-to-image generátorů, jejich využitelnost pro tvorbu reklamních vizuálů a také efektivitu těchto vizuálů v rámci reálné marketingové kampaně. Pro plnohodnotné zodpovězení výzkumných otázek byly v průběhu práce realizovány dvě výzkumná šetření, z nichž první reflektuje pohled na problematiku očima marketingových specialistů a druhé testuje vizuály v reálném prostředí trhu prostřednictvím kampaně na sociálních sítích. V projektové části práce je zpracován návrh online manuálu, který by mohl sloužit jako vzdělávací materiál pro správné ovládání text-to-image generátorů a pro efektivní zadávání promptů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52910
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet