Možnosti rozvoje sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti rozvoje sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku |
Autor: |
Medvedíková, Markéta
|
Vedoucí: |
Matušů, Renáta
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na rozvoj sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je věnována pozornost významu sociálně-emočních dovedností v životě jedince. V druhé kapitole je popsán kognitivní, sociální a emoční vývoj dítěte předškolního věku. Třetí kapitola se zaměřuje na popis konkrétních možností rozvoje sociálně-emočních dovedností prostřednictvím předškolního vzdělávání. V praktické části je představena sada aktivit pro rozvoj sociálně-emočních dovedností, která byla realizována ve vybrané mateřské škole. Sada aktivit byla evaluována prostřednictvím zpětné vazby od dětí, vlastní reflexe aktivit a reflexe pozorující učitelky. Na základě tohoto vyhodnocení bylo formulováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52888
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet