Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima |
Autor: |
Peterková, Eliška
|
Vedoucí: |
Staňková, Iva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o významu adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima. V teoretické části se práce zabývá žáky středních škol z hlediska vývojové psychologie, tranzicí na střední školu, programy pro rozvoj sociálních dovedností a třídním klimatem. Praktická část práce obsahuje zpracovaný výzkum. Zkoumá rozdíly v třídním klimatu mezi třídami, které se zúčastnily adaptačního kurzu a mezi třídami, které se adaptačního kurzu nezúčastnily. Dále práce zkoumá rozdíly v třídním klimatu vzhledem k pohlaví. Výzkum byl prováděn dotazníkovým šetřením. Konec praktické části obsahuje doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52866
|
Datum:
|
2023-01-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet