Rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku
Autor: Mikulová, Kamila
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje významu rozvoje mindfulness neboli všímavosti u dětí předškolního věku jako prevence osobní pohody. Teoretická část obsahuje popis mindfulness neboli všímavosti, popisuje historii a působení mindfulness na předškolní děti, její přínosy a aspekty. Dále popisuje osobní pohodu a její teoretické koncepty, determinanta a prediktory. Jakými způsoby můžeme mindfulness rozvíjet pomocí účinných technik a programů. A v neposlední řadě obsahuje ucelenou charakteristiku dětí předškolního věku. Cílem praktické části je vytvořit a aplikovat program pro rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku "Všímalka Kamilka" a změřit dosažených výsledků před a po absolvování programu pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na měření osobní pohody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52864
Datum: 2023-01-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikulová_2023_dp.pdf 8.325Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikulová_2023_op.docx 16.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mikulová_2023_vp.docx 18.37Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet