Rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku |
Autor: |
Mikulová, Kamila
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje významu rozvoje mindfulness neboli všímavosti u dětí předškolního věku jako prevence osobní pohody. Teoretická část obsahuje popis mindfulness neboli všímavosti, popisuje historii a působení mindfulness na předškolní děti, její přínosy a aspekty. Dále popisuje osobní pohodu a její teoretické koncepty, determinanta a prediktory. Jakými způsoby můžeme mindfulness rozvíjet pomocí účinných technik a programů. A v neposlední řadě obsahuje ucelenou charakteristiku dětí předškolního věku. Cílem praktické části je vytvořit a aplikovat program pro rozvoj mindfulness u dětí předškolního věku "Všímalka Kamilka" a změřit dosažených výsledků před a po absolvování programu pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na měření osobní pohody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52864
|
Datum:
|
2023-01-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet