Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery
Autor: Zahrádka, Marek
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem propagace pomocí videoher, konkrétně využívání reálných značek jako použitelných předmětů ve hře. V teoretické části bude rozebírat konkrétněji témata, která souvisejí s propojením těchto dvou kategorií. Konkrétně tedy téma videoher, jejich stručnou historii, první použití videohry jako nástroje k propagaci, nebo využití reálné značky pro oděv, který využívá postava ve videohře. Bude se zabývat pojmy z oboru marketingu, konkrétně reklamy, značky a jejího budování. Praktická část nahlíží přímo do praxe, kde pomocí výzkumu realizovaného oční kamerou zkoumá jednotlivé spolupráce značek a videoher. Cílem práce bude tyto data následně analyzovat dojmy hráčů z jednotlivých spoluprací a efektivitu jednotlivých spoluprací mezi sebou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52860
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zahrádka_2023_dp.pdf 5.999Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zahrádka_2023_op.doc 121Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zahrádka_2023_vp.doc 144.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet