[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií |
Autor: |
Prstková, Eva
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá se zabývá propagací uměleckého díla prostřednictvím sociálních médií. Cílem práce je zjistit, zda jsou konzumenti výtvarného umění spokojeni s tvorbou, která je jim umělci předkládána a také zda umělci berou ohled na potřeby jejich publika. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, reklamy, marketingu a umění. Dále se práce soustředí na druhy sociálních médií a v neposlední řadě je zvoleno nejvhodnější médium pro propagaci uměleckého díla prostřednictvím sociálních sítí. V praktické části jsou popsány postupy při vyhodnocování dotazníkového šetření a závěrem jsou vyvozeny možná doporučení pro umělce, kteří jsou aktivní na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52855
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet