Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků |
Autor: |
Pavlíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na design a merchandising obchodního domu IKEA. Zkoumá vnímání zákazníků a jejich projevů v nákupním chování v závislosti na prostředí obchodního domu. Cílem celé práce je analýza designu prodejny IKEA a jejího vlivu na nákupní chování zákazníků. Teoretická část obsahuje nejprve poznatky týkající se vzhledu prodejny a způsobu komunikace na prodejně. Poté je část věnována zákazníkovi, specificky jeho nákupnímu procesu a potřebám. V praktické části lze nalézt informace o vlivu designu prodejny na zákazníky obchodního domu. V šetření byly využity dvě formy marketingového výzkumu - kvalitativní a kvantitativní. První forma šetření byla uskutečněna skrze polostrukturovaný rozhovor a druhá forma díky dotazníku. V závěru práce lze nalézt doporučení, která se týkají primárně způsobu vystavení produktů. Doporučení byla sepsána na základě zjištěných poznatků z šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52849
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet