Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky
Autor: Niepelová, Janka
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Záverečná práca sa zaoberá vplyvom tradičných foriem reklamy na spotrebiteľa v porovnaní s novými formami reklamy, konkrétne influencer marketingom. Práca je zameraná príkladovo na výživové doplnky, nakoľko sú práve tie častým typom produktu, ktorý je možné vidieť na sociálnych sieťach influencerov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti reklamy, influencer marketingu, psychológie reklamy či právnej stránky. Praktická časť sa venuje vyhodnoteniu kvantitatívneho výskumu vo forme dotazníku a analýzy kvalitatívneho výskumu- skupinového rozhovoru. Na základe vyhodnotenia je zodpovedaná výskumná otázka a v závere výsledok výskumu zo získaných dát.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52846
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
niepelová_2023_dp.pdf 13.98Mb PDF Zobrazit/otevřít None
niepelová_2023_op.doc 358.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
niepelová_2023_vp.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet