Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky |
Autor: |
Niepelová, Janka
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Záverečná práca sa zaoberá vplyvom tradičných foriem reklamy na spotrebiteľa v porovnaní s novými formami reklamy, konkrétne influencer marketingom. Práca je zameraná príkladovo na výživové doplnky, nakoľko sú práve tie častým typom produktu, ktorý je možné vidieť na sociálnych sieťach influencerov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti reklamy, influencer marketingu, psychológie reklamy či právnej stránky. Praktická časť sa venuje vyhodnoteniu kvantitatívneho výskumu vo forme dotazníku a analýzy kvalitatívneho výskumu- skupinového rozhovoru. Na základe vyhodnotenia je zodpovedaná výskumná otázka a v závere výsledok výskumu zo získaných dát. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52846
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet