Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy |
Autor: |
Michnová, Daniela
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá marketingovou komunikací dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy, která vzniká za účelem propojování generací. Pomáhá také zástupcům vzdělávacích systémů při osvojování návyků dítěte a při diagnostice a prevenci vad nohou. Komplikovanější téma je přibližováno hravou formou. Úvodní část obecně charakterizuje současný stav knižního trhu v kontextu ekonomické situace nakladatelů v České republice a sleduje jeho vývoj v letech. V praktické části je pracováno s analýzou knižní nabídky současných nakladatelských subjektů, doplněnou o poznatky z dotazníkového šetření mezi reprezentativním vzorkem cílové skupiny, které se zaměřuje na faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka. Využity jsou taktéž poznatky vytažené z individuálních rozprav nad knihou a deskovou hrou s názvem Nezapomeň na nohy. V závěru jsou navrženy konkrétní návrhy a doporučení marketingových aktivit podporující prodejnost knižního titulu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52843
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet