Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě |
Autor: |
Mašláňová, Vendula
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o HR marketingu a zabývá se efektivitou komunikačních nástrojů pro konkrétní firmu. HR marketing se věnuje získávání, výběru a udržení pracovníků v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, je definován model marketingového mixu z pohledu HR marketingu, popsán proces získávání zaměstnanců a jsou zde představeny využívané nástroje a aktuální trendy. Praktická část práce představuje vybranou společnost. Seznamuje s výsledky výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Obě formy výzkumu analyzují efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů a její výsledky budou sloužit ke zlepšení efektivity náborových řízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52842
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet