Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě
Autor: Mašláňová, Vendula
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o HR marketingu a zabývá se efektivitou komunikačních nástrojů pro konkrétní firmu. HR marketing se věnuje získávání, výběru a udržení pracovníků v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, je definován model marketingového mixu z pohledu HR marketingu, popsán proces získávání zaměstnanců a jsou zde představeny využívané nástroje a aktuální trendy. Praktická část práce představuje vybranou společnost. Seznamuje s výsledky výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Obě formy výzkumu analyzují efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů a její výsledky budou sloužit ke zlepšení efektivity náborových řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52842
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mašláňová_2023_dp.pdf 1.317Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mašláňová_2023_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mašláňová_2023_vp.pdf 142.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet