Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Autor: Lyková, Alžběta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá nástroji podpory prodeje a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část práce definuje pojem podpora prodeje, charakterizuje marketingovou komunikaci a retail a popisuje nákupní chování spotřebitele. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních šetření studující in-store marketingovou komunikaci a z vlastního primárního šetření. Primární šetření je tvořeno před-nákupními a po-nákupními rozhovory a asistovanými nákupy. Na základě závěrů výzkumů jsou sestavena doporučení pro maloobchodníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52841
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lyková_2023_dp.pdf 1.078Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lyková_2023_op.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lyková_2023_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet