Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci |
Autor: |
Lyková, Alžběta
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá nástroji podpory prodeje a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část práce definuje pojem podpora prodeje, charakterizuje marketingovou komunikaci a retail a popisuje nákupní chování spotřebitele. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních šetření studující in-store marketingovou komunikaci a z vlastního primárního šetření. Primární šetření je tvořeno před-nákupními a po-nákupními rozhovory a asistovanými nákupy. Na základě závěrů výzkumů jsou sestavena doporučení pro maloobchodníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52841
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet