Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel |
Author: |
Nawratová, Petra
|
Advisor: |
Nováček, Jozef
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat 4 hlavní marketingové nástroje, které agentura AKA Travel uplatňuje a těmi jsou cena, produkt, distribuce a komunikační mix. A na základě této analýzy jsou navržena zlepšení pro marketingový mix. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, návrh na zefektivnění distribučních cest a komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/527
|
Date:
|
2005-12-09 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
E
2537
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account