Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel |
Autor: |
Nawratová, Petra
|
Vedoucí: |
Nováček, Jozef
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat 4 hlavní marketingové nástroje, které agentura AKA Travel uplatňuje a těmi jsou cena, produkt, distribuce a komunikační mix. A na základě této analýzy jsou navržena zlepšení pro marketingový mix. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, návrh na zefektivnění distribučních cest a komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/527
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
2537
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet