Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel
Autor: Nawratová, Petra
Vedoucí: Nováček, Jozef
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat 4 hlavní marketingové nástroje, které agentura AKA Travel uplatňuje a těmi jsou cena, produkt, distribuce a komunikační mix. A na základě této analýzy jsou navržena zlepšení pro marketingový mix. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, návrh na zefektivnění distribučních cest a komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/527
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 2537


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nawratová_2006_bp.pdf 343.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
nawratová_2006_vp.pdf 68.50Kb PDF Zobrazit/otevřít
nawratová_2006_op.pdf 375.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet