Self-koncept jako podpora primární prevence u dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Self-koncept jako podpora primární prevence u dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Self-koncept jako podpora primární prevence u dětí předškolního věku
Autor: Šnircová, Anna
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá sebepojetím u dětí předškolního věku. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol - předškolní období z hlediska vývojové psychologie, sebepojetí a jeho jednotlivé prvky, opora pro učitele při rozvoji sebepojetí v RVP PV a poslední kapitola primární prevence. Výzkum zahrnuje výsledky kvantitativního šetření realizovaného metodou polostrukturovaného rozhovoru za pomoci práce s loutkou ve dvou zařízeních mateřských škol. Výsledky výzkumu poukazují na skutečnost, že děti předškolního věku mají sebepojetí nad střední hodnotou normy. Výzkumným souborem byly děti ve věku 5-6 let. Realizace navržených postupů při práci ve výchovně vzdělávacím procesu má pozitivní vliv na zdravý rozvoj sebepojetí dítěte a slouží jako nástroj primární prevence.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52743
Datum: 2023-01-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šnircová_2023_dp.pdf 2.143Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šnircová_2023_op.docx 20.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šnircová_2023_vp.docx 19.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet