Spolurozhodování o rozvoji školy pohledem učitelů a ředitelů mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spolurozhodování o rozvoji školy pohledem učitelů a ředitelů mateřských škol |
Autor: |
Ševčíková, Izabela
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se spolurozhodováním o rozvoji školy pohledem učitelů a ředitelů mateřských škol. Teoretická část práce srozumitelným způsobem objasňuje poznatky související se strategickým řízením a rozvojem školy, vedením týmu neboli leadershipem a kulturou školy. Závěrečnou kapitolou teoretické části je sumarizace získaných poznatků. V navazující empirické části je hlavním cílem popsat, jak učitelé a ředitelé mateřských škol vnímají spolurozhodování o dalším rozvoji školy. Výzkumné šetření je uskutečněno za pomoci kvalitativně orientovaného výzkumného designu s využitím metody polostrukturovaného interview s učiteli a řediteli šesti mateřských škol Zlínského kraje. Pro ucelenost a přehlednost této práce jsou v jejím závěru vyhodnocena a shrnuta získaná data. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52722
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet