Hodnocení práce mentorů začínajícími učiteli
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení práce mentorů začínajícími učiteli |
Autor: |
Stravová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Fasnerová, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem hodnocení práce mentorů začínajícími učiteli. Cílem práce bylo analyzovat, jak začínající učitelé hodnotí své uvádějící učitele. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je pro správné porozumění vymezena terminologie týkající se mentoringu ve školách. Empirická část byla realizována pomocí kvalitativního výzkumu, konkrétně formou rozhovorů a obsahové analýzy školních dokumentů. Výzkum proběhl na 8 základních školách v ČR. Bylo provedeno celkem 20 interview a výzkumný soubor tvořilo 10 dvojic - začínající učitelé a jejich mentoři. Data byla zpracována prostřednictvím transkriptu rozhovorů, otevřeným kódováním a tvorbou významových kategorií. V závěru práce jsou interpretovány výsledky, diskuse a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52720
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet