Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy |
Autor: |
Rejnová, Anna
|
Vedoucí: |
Fenyková, Petra
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce pojednává o problematice školního hodnocení na prvním stupni základní školy z hlediska uplatňování formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Hlavním cílem výzkumné části práce je zjistit, jak učitelé prvního stupně základních škol pracují s formativním hodnocením v hodinách prvouky a přírodovědy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metod nestrukturovaného pozorování hodin prvouky nebo přírodovědy a na to navazující polostrukturované interview s učiteli. Výsledky výzkumu poukazují na rozmanité možnosti formativního hodnocení v přírodovědných předmětech, které jednak vychází z přesvědčení učitele za účelem povzbuzení žáků ve sledování jejich vlastního pokroku, a jednak odráží konstruktivisticky či transmisivně orientovaný přístup učitele k výuce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52717
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet