Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy |
Author: |
Rejnová, Anna
|
Advisor: |
Fenyková, Petra
|
Abstract:
|
Předložená diplomová práce pojednává o problematice školního hodnocení na prvním stupni základní školy z hlediska uplatňování formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Hlavním cílem výzkumné části práce je zjistit, jak učitelé prvního stupně základních škol pracují s formativním hodnocením v hodinách prvouky a přírodovědy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metod nestrukturovaného pozorování hodin prvouky nebo přírodovědy a na to navazující polostrukturované interview s učiteli. Výsledky výzkumu poukazují na rozmanité možnosti formativního hodnocení v přírodovědných předmětech, které jednak vychází z přesvědčení učitele za účelem povzbuzení žáků ve sledování jejich vlastního pokroku, a jednak odráží konstruktivisticky či transmisivně orientovaný přístup učitele k výuce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52717
|
Date:
|
2022-11-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account