Sebeobraz školního metodika prevence
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sebeobraz školního metodika prevence |
Autor: |
Klimešová, Naďa
|
Vedoucí: |
Božik, Roman
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá sebeobrazem školního metodika prevence. Práce se zaměřuje na funkci školního metodika prevence a jejím cílem je zjistit, jak školní metodik prevence vnímá sám sebe ve funkci. Úvod teoretické části se věnuje rizikovému chování žáků a popisuje poradenské služby na základní škole. Dále teoretická část shrnuje poznatky o školním metodikovi prevence, jeho práci a povinnostech. Praktická část předkládá výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím škálového dotazníku, který vyplnilo 253 školních metodiků prevence. Z analýzy dat bylo zjištěno, že funkce školního metodika prevence je ve škole velmi potřebná a užitečná. Respondenti se cítí ve funkci sebevědomě, ale chybí jim teoretické vědomosti a zkušenosti při řešení problémů z oblasti rizikového chování žáků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52714
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet