Konceptualizace vzdělávacího obsahu umění a kultura v České a Finské republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Konceptualizace vzdělávacího obsahu umění a kultura v České a Finské republice |
Autor: |
Škubalová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Vašíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce se věnuje vzdělávací oblasti Umění a kultura, která je základním prvkem lidské společnosti a zahrnuje široké spektrum různých projevů a aktivit, které odrážejí kreativitu, hodnoty, tradice a historii lidstva. Studium a porozumění umění a kultuře je důležité pro rozvoj intelektu, kreativity a kulturního povědomí každého jedince. Hlavní výzkumné šetření práce má kvalitativní charakter, jehož cílem je kriticky zhodnotit vzdělávací oblast Umění a kultura a vzdělávací obor Výtvarná výchova v českém a finském kurikulu pro primární vzdělávání. Výzkum probíhal na základě komparativní analýzy textových dokumentů pro primární vzdělávání České republiky a Finska. Výsledky ukázaly shody, ale i značné odlišnosti v obsahu a struktuře porovnávaných kurikul. Výsledky obsahové analýzy mohou následně sloužit jako inspirace k řešení nynějších problémů vzdělávací oblasti Umění a kultura v českém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52685
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet