Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy
Autor: Němcová, Aneta
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na práci učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. V rámci teoretické části jsou popsána teoretická východiska formativního hodnocení na základní škole. Cílem empirické části je popsat, jak učitelé pracují s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního šetření prostřednictvím metod pozorování a rozhovoru na vzorku čtyř učitelů základních škol. Zjištění ukazují, že podstata formativního hodnocení tkví v přístupu učitele k výuce. Žákovi jsou poskytnuty možnosti, díky kterým se může stát aktivním participantem ve výchovně-vzdělávacím procesu. Na základě cesty, kterou si žák zvolí, je možné naplnit potenciál formativního hodnocení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52683
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němcová_2023_dp.pdf 6.227Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němcová_2023_op.docx 26.45Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němcová_2023_vp.docx 17.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet