Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga |
Autor: |
Bučková, Eliška
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním v mateřské škole z pohledu učitelů a asistentů pedagoga. V teoretické části vymezujeme pojmy jako inkluzivní vzdělávání, popisujeme spolupráci mateřských škol rámci inkluzivního vzdělávání, dále dítě se speciálně vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření a v neposlední řadě pedagoga, asistenta pedagoga a jejich vzájemnou spolupráci. Praktická část se skládá z kvalitativního výzkumu, kde zhodnocujeme přínos inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga. Následně zjišťujeme, jaký přínos má inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga pro intaktní děti a děti se speciálně vzdělávacími potřebami. Data byla zpracována pomocí zakotvené teorie a na základě získaných dat navrhujeme opatření, která by následně mohla být využita v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52677
|
Datum:
|
2023-01-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet