Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Autor: Šopíková, Tereza
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem Podpora čtení v situaci společného čtení žáků prvního stupně základní školy. Společné čtení považujeme za interaktivní čtenářský zážitek, kdy dochází k využívání a rozvíjení čtenářských strategií. Důraz je kladen především na aktivnost a spolupráci ve dvojici žáků. Kvalitativně orientovaný výzkum si kladl za cíl identifikovat průběh společného čtení ve dvojici žáků v pátém ročníku. Dílčím cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak si žáci při společném čtení ve dvojici pomáhají. Pro dosažení cílů byla zvolena metoda zúčastněného pozorování vyučovacích hodin a zároveň metoda hloubkového polostrukturovaného rozhovoru se žáky. Pro zpracování dat byla zvolena metoda otevřeného kódování. Výsledky šetření poukázaly na to, že společné čtení přináší žákům mnoho pozitiv. Dochází k posílení nejen dovedností, vzájemné komunikace a spolupráce, ale také k posílení vztahů mezi žáky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52655
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šopíková_2023_dp.pdf 1.646Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šopíková_2023_op.docx 24.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šopíková_2023_vp.docx 27.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet