Rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. ročníku základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. ročníku základní školy |
Autor: |
Langerová, Adéla
|
Vedoucí: |
Janíková, Marcela
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce je věnována čtenářské gramotnosti v prostředí základní školy. Konkrétně se jedná o rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. ročníku základní školy. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak lze prostřednictvím konkrétní pedagogické intervence rozvíjet čtenářskou gramotnost u žáků 3. ročníku základní školy. Jedná se o kvalitativně vedenou práci. Použitým výzkumným designem se stal kvalitativní intervenční výzkum, který se skládal z fází výzkumných a fází intervenčních. Doplňkovou metodou výzkumu se stal rozhovor s třídní učitelkou 3. ročníku. Získaná výzkumná data byla podrobena analýze a následné interpretaci. Výsledky ověřily skutečnost, že vhodně zvolené metody a systematická práce s žáky přispívají k cílenému rozvoji čtenářské gramotnosti. Jde však o vědomou, plánovitou a časově náročnou činnost učitele v kombinaci s činností žáků, která musí být podpořena jejich vhodnou motivací. V závěrečné části práce jsou zmíněny limity a diskuse této práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52654
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet