Projevy nekázně z perspektivy učitele 1.stupně základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projevy nekázně z perspektivy učitele 1.stupně základní školy |
Autor: |
Hudáková, Pavla
|
Vedoucí: |
Pacholík, Viktor
|
Abstrakt:
|
Nekázeň je považována za běžnou součást výuky a školních dnů, proto cílem diplomové práce je odkrýt, jak učitelé vnímají nekázeň žáků na prvním stupni základní školy. Teoretická část objasňuje východiska nekázně a problémového žáka. Na vzorku deseti učitelů byl realizován výzkum prostřednictvím metod pozorování a rozhovoru, který odhalil subjektivní pohledy na problematiku nekázně. Zjištění předkládají angažovanou práci učitelů s nekázní, ale zároveň nerespektování individuálních zvláštností žáků. Projevy nekázně nerozlišují s ohledem na žáky, ale staví na vlastních zkušenostech, dlouholeté praxi a své osobní hranici tolerance. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52650
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet