Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ |
Autor: |
Fabíková, Nikol
|
Vedoucí: |
|
Abstrakt:
|
Tématem práce je zjištění efektivnosti a možností distančního vzdělávání realizovaného na prvních stupních základních škol ve vztahu k tomu, jaké přínosy a rizika mohou žákům, jejich rodičům, eventuálně i učitelům přinášet. Cílem práce je identifikovat hlavní přínosy a rizika distančního vzdělávání u žáků prvního stupně základních škol z pohledu učitelů a rodičů. Rodiče, ale i učitelé účastnící se výzkumu potvrzují, že distanční vzdělávání může být smysluplná i na prvních stupních základních škol. Žákům může pomoci s jejich schopnostmi práce s počítačem, práce s informacemi a dle zažitých zkušeností se podílelo také na zlepšení vztahů s rodiči. Za rizika lze považovat omezení sociálních kontaktů, zhoršení možnosti individuálního přístupu aj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52629
|
Datum:
|
2022-11-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet