Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ
Autor: Fabíková, Nikol
Vedoucí:
Abstrakt: Tématem práce je zjištění efektivnosti a možností distančního vzdělávání realizovaného na prvních stupních základních škol ve vztahu k tomu, jaké přínosy a rizika mohou žákům, jejich rodičům, eventuálně i učitelům přinášet. Cílem práce je identifikovat hlavní přínosy a rizika distančního vzdělávání u žáků prvního stupně základních škol z pohledu učitelů a rodičů. Rodiče, ale i učitelé účastnící se výzkumu potvrzují, že distanční vzdělávání může být smysluplná i na prvních stupních základních škol. Žákům může pomoci s jejich schopnostmi práce s počítačem, práce s informacemi a dle zažitých zkušeností se podílelo také na zlepšení vztahů s rodiči. Za rizika lze považovat omezení sociálních kontaktů, zhoršení možnosti individuálního přístupu aj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52629
Datum: 2022-11-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fabíková_2023_dp.pdf 2.697Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fabíková_2023_op.docx 28.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fabíková_2023_op.docx 0 bajtů Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet